Shoutbox archive
avatar
jest jakis admin?
avatar
Sprzedam 900Rp za Upiora
avatar
Chyba jak oni mieli 300lvl Smile
avatar
Dziwne zeby chciał itemy jak jest tutorem i to jego obowiązek.. Zastanowiłeś się nad tym co piszesz wgl? Wink
avatar
sytuacja z dzis 6 osob na levlach ~600 nie bylo wstanie spompowac z many 850 drudia -> "dobra zmiana"
avatar
Niewiem czemu sie przypierdalacie do VICEROYA ale to całkiem dobry gosciu zawsze wszystkim pomaga i nie wymaga za to jakich kolwiek itemów czy innych pixeli jest ogarnięty w tym co robi wiec pizda kurwa głupie chuje biały orzeł nadlatuje :* Heart
avatar
Pozdrawiam Tutora Viceroy z takim czlowiekiem daleko server nie zajdzie !!!!
avatar
Po 1700 670 rp , 607 ms po 4k . I tak jest lepiej niz było Wink
avatar
Nie. Wszystkie profesje są równe i przetestowane. RP może także używać manarune.
avatar
Wy to tak lubcie ze skrajnowsci w skrajnosc teraz to ms i ed sa twardsi od ek i rp xd
avatar
zwiekszyli exhausted na poty?
avatar
Hoppre jestes? wejdz na gre, problem mam
avatar
Hahaha dynia na okean lol
avatar
Ile okean daje EXPA (podstawa) ? bo z dynia i stamina dostaje teraz po 30 k
avatar
Hoppre, sprawdź PW
avatar
Masz taką opcję, może nie konta, ale postaci Wink
avatar
Czy jest mozliwosc na wlasną prośbe usunięcie swojego konta ?
avatar
Witamy!
avatar
Siema
avatar
Zapomniałem się przywitać wsumie , więć ekhm tego SIEMA Biggrin